fbpx

Produkowane przez naszą firmę, zaawansowane technologicznie i wyjątkowo łatwe w obsłudze automaty do tankowania tzw. tankomaty, przeznaczone są do samoobsługowego pobierania paliw płynnych oraz płynów eksploatacyjnych przy użyciu flotowych zbliżeniowych kart identyfikacyjnych, breloków RFID, tagów montowanych na wlewy paliwa lub aplikacji na telefon.

Tankomaty zarządzane są innowacyjnym oprogramowaniem webowym PetroManager. Dedykowane są do współpracy z dowolnym legalizowanym dystrybutorem paliw i systemem sond pomiarowych tworząc precyzyjne narzędzie do pełnej kontroli stacji paliw, tankujących kierowców, maszyn, urządzeń i taboru. Automaty równie dobrze pracują na pojedynczej stacji jak również na wielu stacjach lub bazach logistycznych, umożliwiając kompletne zarządzanie całą siecią takich stacji paliw.

Automaty zostały docenione za swoją funkcjonalność i niezawodność przez duże międzynarodowe jak i polskie firmy takie jak: Skanska (20 automatów), Inter Truck (30 automatów AdBlue), PKP Cargo (27 automatów), Wojsko Polskie (18 automatów), Orlen Paliwa (16 automatów), Grupa PBI (25 automatów), Cemex (13 automatów), Budokrusz (13 automatów), Colas (12 automatów), Warter Fuels (8 automatów), Lotos Paliwa (8 automatów), Abet (7 automatów), Polbud Pomorze (7 automatów), E100 (5 automatów) oraz wiele, wiele innych.

PetroMAT ułatwia i przyspiesza tankowanie oraz rozliczanie paliwa.

Zobacz, co mówią o naszych tankomatach ?

Podział PetroMATów serii Pro

PetroMAT Pro wersja terminal

Samodzielny terminal dostępowy w postaci wolnostojącego słupka lub jako terminal do powieszenia na ścianie, filarze wiaty itp.

PetroMAT Pro wbudowany

Terminal wbudowany w profesjonalny legalizowany dystrybutor paliwa z zatwierdzeniem OIML/GUM..

PetroMAT Pro z układem wydawczym

Połączenie PetroMATu z nielegalizowanym układem wydawczym jako kompletne urządzenie do wydawania paliwa.

W grupie automatów PetroMAT Pro istnieją także wersje wzmocnione z symbolem HD. Przeznaczone do pracy w trudnych warunkach, gdzie występuje duże zapylenie lub wibracje. Doskonale sprawdzają się w szczególnych zakładach pracy: kopalnie kruszyw lub budowy.

Każdy Tankomat wyposażony jest w wysokiej klasy przemysłowy komputer sterujący typu SBC. Odpowiada on za prawidłową realizację procesu logowania kierowcy, wydawania paliwa i rejestrację wszystkich operacji tankowania. Rozwiązanie to umożliwia, w razie potrzeby, wykonanie zdalnego serwisu w samym terminalu. Opcjonalnie automat posiada możliwość wyposażenia w moduł PetroSave, czyli dodatkowy, niezależny system aktywnego automatycznego wysyłania informacji o zdarzeniach, które wymagają interwencji serwisu. Moduł ten korzysta z zapasowego kanału komunikacyjnego, co jeszcze bardziej chroni stację przed ewentualnymi skutkami awarii.
Tankomat zawiera również elementy tworzące interfejs kierowcy, czyli: czytnik identyfikatorów zbliżeniowych, klawiatura numeryczna oraz 7″ czytelny wyświetlacz dotykowy. Całość zamknięta jest w szczelnej, regulowanej termostatycznie, metalowej obudowie.

Paliwo – rozliczamy z każdej kropli!

PetroMAT rejestruje konieczne dane i udostępnia szczegółowe informacje o tankowaniach:

  • kto tankował paliwo
  • do jakiego pojazdu, maszyny
  • z jakiej firmy lub wydziału
  • dane wprowadzone z klawiatury terminala (np. stan licznika)
  • ile zatankował (w temp. rzeczywistej i referencyjnej 15oC)
  • stan totalizera, czyli sumatora w dystrybutorze
  • data i godzina tankowania
  • przebieg tankowania, wykres (sekunda po sekundzie)
  • kontrola wydajności dystrybutora (+ stan hydrauliki)
  • jednostkowe i średnie zużycie paliwa na pojazd lub maszynę
  • stan przypisanych limitów
  • stan i temp. paliwa w zbiorniku magazynowym

 

Elementy wyróżniające nasze rozwiązania, to przede wszystkim:

  • moduł autodiagnostyki – pokaże np. przepustowość dystrybutora w trakcie tankowania, co pozwoli na kontrolę odstających od normy tankowań, a także skontroluje stan podłączonych urządzeń: pompy, przepływomierza, filtra, sondy i całego układu hydraulicznego.
  • moduł przewidywania dostaw – inteligentny algorytm przewidujący kiedy będzie należało zamówić dostawę paliwa. Uczy się na podstawie danych historycznych z konkretnej stacji.
  • rozliczanie braków niezawinionych – podsystem wykrywający niezawinione ubytki paliwa związane z błędami pomiarowymi urządzeń zainstalowanych na stacji, dzięki czemu można rozliczyć je jako koszt uzyskania przychodu, a nie stratę.

Wszystkie nasze rozwiązania skierowane są na optymalizację wykorzystania paliwa w firmie i związanych z tym kosztów. Dostarczamy niezbędną technologię wykorzystywaną w zakładowych Stacjach Paliw. Lubimy nowe wyzwania i w trudnych sytuacjach jesteśmy jeszcze bardziej skuteczni.

Naszą największą wartością są ludzie, którzy dzięki swojej wiedzy, doświadczeniu, zaangażowaniu i prawdziwej pasji, jaką jest Automatyka Stacji Paliw, zrealizują dla Państwa każdy projekt – nawet ten najbardziej wymagający.

 

PetroConsulting jako producent i autor wszystkich rozwiązań (zarówno sprzętu jak i oprogramowania) może dowolnie modyfikować produkty i usługi pod kątem potrzeb Naszych Klientów.