Aktualności

23.09.2017 -  Rusza nowy Program Rekomendacyjny !   Od teraz każdy może zarobić dodatkowe pieniądze. Wystarczy rozejrzeć się wokół siebie i znaleźć firmę, która...
Stacja zlewna, Polskiej Produkcji, Eurodrop
31.07.2017  Stacja zlewna do odbierania ścieków z kamperów, autokarów, samochodów i przyczep kempingowych. Wygoda i ekologia :) Nowość w naszej ofercie !!! ...
letnia promocja na tankomaty
03.07.2017  Miło nam poinformować że do 30.09.2017 obowiązuje Letnia PROMOCJA na wszystkie TANKOMATY naszej produkcji.  Promocją objęte zostały zarówno...
Półmaraton śladami Bronka Malinowskiego
04.05.2017 - Biegać jak Bronek ! Wzorowa organizacja oraz radosna atmosfera rodzinnego, sportowego święta – to przede wszystkim dlatego „Półmaraton śladami Bronka Malinowskiego...
ZŁOTA SIÓDEMKA BRANŻY MOTORYZACYJNEJ I TRANSPORTOWEJ 2017
20.01.2017 - Miło nam poinformować, że spółka PetroConsulting wybrana została do ZŁOTEJ SIÓDEMKI BRANŻY MOTORYZACYJNEJ I TRANSPORTOWEJ 2017 ! To prestiżowe wyróżnienie...
17.01.2017 r. - PetroConsulting – zapewnia, że ich automaty są bezpieczne !   Stawiamy na profesjonalizm, doświadczenie ale także na bezpieczeństwo naszych produktów. Z...
Utrzymanie certyfikacji ISO 9001
16.01.2017 - Dotyczy kolejnego utrzymania certyfikacji ISO       Szanowni Państwo, w związku z przeprowadzeniem w naszej Organizacji kolejnego...
Pięć listów referencyjnych
22.11.2016 - Pięć nowych listów referencyjnych !!!  Mamy zaszczyt pochwalić się pięcioma nowymi potwierdzeniami w postaci listów referencyjnych, że to co robimy -...
automatyczna przyzakładowa stacja paliw
20.09.2016 -  W czasie Międzynarodowych Targów Paliwowych – Stacja i Biznes Przyszłości 2016 we Wrocławiu, przeprowadzone zostanie  Szkolenie pt: ...
petroconsulting
20.07.2016 - Teraz flagowy produkt naszej firmy, czyli /PetroManager-NET jest jeszcze bardziej dostępny. Podzielony został na pięć pakietów, gdzie podstawowy jest za darmo :)...
grupa credit agricole
28.06.2016 - W ostatnim czasie podjęliśmy współpracę z Europejskim Funduszem Leasingowym - największą i najstarszą instytucją leasingową w Polsce. Dzięki temu możemy zaoferować...
autostrada polska - petro
Foto z targów 20.05.2016 - Już niebawem, a dokładnie 31 V - 2 VI 2016 r. zaprezentujemy naszą najnowszą ofertę na "Wielkim Święcie Drogownictwa" w Kielcach: XXII...
09.05.2016 - Cały czas coś nowego  Właśnie wprowadziliśmy do oferty kolejny element wyposażenia stacji paliw:
  20.04.2016 PetroConsulting ogłasza nową promocję skierowaną do posiadaczy PetroMat Mikro.   Już teraz zamień swój PetroMAT Mikro na PetroMAT Midi i zyskaj...
19.04.2016 - Trzy nowe (ważne) listy referencyjne Z wielką satysfakcją pragniemy Państwa poinformować, że otrzymaliśmy trzy nowe listy referencyjne.    ...
10.02.2016 - Dotyczy utrzymania certyfikacji ISO     Szanowni Państwo, w związku z przeprowadzeniem w naszej Organizacji auditu i nadzoru na...
05.01.2016    Wyprzedź innych w Nowym Roku ! Samoobsługowy odkurzacz parowy do prania tapicerki już w sprzedaży !   Od Nowego Roku za naszym pośrednictwem...
  Po co właściwie jest automat do wydawania paliw, a w szczególności tzw. profesjonalny automat do tankowania ? Czyli jak kontrolować przepływy paliwa w firmie? Na...
06.05.2015   W odpowiedzi na zapotrzebowanie Rynku, przedstawimy Państwu ostatnio wdrożone do produkcji - dwa nowe Automatyczne dystrybutory paliw: - PetroMAT box i...
02.02.2015 Wyprzedzamy samych siebie !!!  Po sześciu latach od wprowadzenia na rynek oprogramowania webowego do zarządzania wewnętrzną stacją paliw PetroManager NET, oraz...
01.02.2015 Od niedawna możemy pochwalić się nowym pojazdem w dotychczasowej flocie naszej firmy. Zakupiony Citroen Jumper przekazany został do działu serwisu aby nasi...
12.01.2015 Po raz kolejny wzięliśmy udział w Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy. W tym roku podczas już 23 Finału tej fantastycznej akcji licytowaliśmy przedmioty wystawione...
ISO
05.01.2015   Z nieskrywaną dumą pragniemy poinformować, że firma PetroConsulting Sp. z o.o. uzyskała Certyfikat zgodności systemu zarządzania...
04.11.2014 Wstępujemy na wyższy poziom niezawodności !   Teraz chronimy Twoje dane, tak samo, jak banki chronią Twoje pieniądze - budujemy klaster replikacyjny. W...
28.10.2014 Serdecznie dziękujemy wszystkim odwiedzającym za wizytę na naszym stoisku na Infrastrukturze w Warszawie XII Międzynarodowe Targi Budownictwa Drogowego,...
05.09.2014 Jak obniżyć zużycie paliwa Częstym problemem, spędzającym sen z powiek właścicielom pojazdów i maszyn budowlanych jest duże zużycie paliwa. Koszty...
11.07.2014 Miło nam poinformować, że firma PetroConsulting Sp. z o.o. otrzymała Tytuł „Firma Przyjazna Nauce”  przyznawany przez Katedrę Zarządzania Wydziału Organizacji...
07.05.2014 Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych Automatyką Stacji Paliw na XXI Międzynarodowe Targi STACJA PALIW 2014 w Warszawskim Centrum Wystawienniczym EXPO...
20.01.2014 Udało się !!! Licytacja się odbyła i Automat do wydawania paliw - PetroMAT mikro znalazł nabywcę. Tym samym na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy...
06.09.2013 Po wielu bataliach przeprowadzonych przez przedstawicieli branży paliwowej, doczekaliśmy się Rozporządzenia Ministra Gospodarki zmieniającego rozporządzenie w sprawie...
29.10.2012 Zapraszamy do obejrzenia nowego filmu o automatyce dla stacji paliw. Przedstawiamy w nim kilka przykładowych stacji paliw wyposażonych w nasze rozwiązania. Są tu...